Monday, October 18, 2010

What A Weekend


Assalamualaikum...


Sedih., sedih., sedih., Itu yang aku lalui hujung minggu lepas. Kenapa lah jadi begini. Harapan untuk gembira ada, namun tak kesampaian. Memang aku berharap.... berharap untuk gembira... Aku perlukan keluarga dan aku perlukan seseorang untuk menyintai dan di cintai.. tapi bila ya...


Aku redha kehendak illahi... dan aku hanya boleh berdoa agar kebahagiaan akan kembali.... Sepi..cukuplah kau bersama ku. Berikanlah peluang pada kegembiraan pula.


Kekadang terfikir... mungkin kah ini nasibku.. tapi nasib boleh diubahkan... perlukah aku meetak harapan lagi... ohhhh tidak... hanya apa yang aku mampu adalah cuba menerima dan terus mencuba....


Apa pun harapan masih ada walau sedikit mana pun.. aku tetap akan berharap.


Cinta... ada selamanaya Sayang dan Kasih tak akan pergi...

Hanya untuk mu.. Kekasih Hati.....


Wassalam